Heb je na contact met onze klantenservice nog een klacht? Om deze klacht zo snel mogelijk op te kunnen lossen, adviseren wij je om telefonisch contact met ons op te nemen via 074 - 760 10 11, of een e-mail te sturen naar info@shopmedia.nl.
Je kunt zowel klachten over onze producten als over de dienstverlening aan ons kenbaar maken.

Uiteraard is er ook de mogelijkheid om je klacht schriftelijk in te dienen. Voor een snelle en correcte afhandeling van de klacht, vragen wij jou vriendelijk om de onderstaande gegevens te vermelden:

- Bestelnummer(s). Dit 9-cijferige nummer vind in de orderbevestiging, op de factuur en in de e-mails die je van ons hebt ontvangen
- Jouw naam, adres, woonplaats en je klantnummer of bestelnummer

Je kunt je klacht onder vermelding van de bovengenoemde gegevens opsturen naar:

Shopmedia
t.a.v. Afdeling Klachten
Lenteweg 11
7532 RV Enschede

Zodra jouw klacht is ontvangen, sturen we jou een ontvangstbevestiging. Je ontvangt binnen 7 kalenderdagen na de ontvangstbevestiging telefonisch of via de e-mail een reactie.

Bedrijfsgegevens
Shopmedia
Lenteweg 11
7532 RV Enschede
KvK-nummer: 68196741
BTW-identificatienummer: NL857340700B01